poniedziałek, 21 września 2015

kto by się spodziewał, że będę swoją przyszłość planować z kimś, kogo kocham i to jeszcze ponad tysiąc kilometrów od mojego obecnego pobytu. nigdy nie byłam pewna tego na jakie studia chcę iść. a teraz, kiedy męczę się na obecnym kierunku w technikum i nadal nie wiem co mam ze sobą począć po maturze, coraz bardziej upewniam się w przekonaniu, że studia przynajmniej jak na razie nie są dla mnie. kochanie, Ty się niczym nie martw, ja Ci pomogę wierzę, że mi pomożesz i wierzę, że przy mnie będziesz. ale jedyne czego pragnę to mieć Ciebie każdego dnia przy sobie. budzić się i zasypiać przy Tobie.kochany, do matury przetrzymam wszystko, a później chcę rano pić kawę w Twoim towarzystwie i wieczorami malować paznokcie na wybrany przez Ciebie kolor.

grudzień zapowiada się kolejnym pięknym miesiącem w moim życiu: cały miesiąc będziesz w zasięgu ręki, a stary rok zakończymy razem i razem zaczniemy nowy. cztery dni sami, przed kominkiem, w drewnianym domku w górach.